Mello, deltävling 3

Började rätt hopplöst men blev ju lite svängigare. Mina favoriter var Saade och Sebastian. Saade var det lite Rasputin-sväng över och Sebastian lät som Melody Club. Men varför hade Saade gigantiska vita gympadojor? De lyste ju som frigolitblock! Trodde bara det var hiphopare och dåligt klädda fotbollsspelare som hade det. Den där läder-torgvanten känns lite småfånig också. Men plus till dansarna som var stiliga! I övrigt tyckte jag de överlag sjöng rätt kackigt och varför i hela fridens dar dom där rockabilly-smurfarna gick till final lär jag aldrig förstå. Wtf?!
Trögast i kväll: Ciss och Lindha. "Det påminner om 'Dansa i neon'". Haha, nähä? För övrigt undrar jag om inte den där Sara Varga var dj på Harrys en gång när jag och Kristoffer var där. Vi var inte imponerade. Inte så förvånande kanske med tanke på att K's bästa partylåt är "Bra vibrationer".. Måns tror att Eric Saade vinner hela tjotaballongen, jag lugnar mig med såna spekulationer tills efter sista deltävlingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0