En till lista

Jamen why not, har liksom inget bättre för mig.

Finns det något killnamn som du tycker är så trist och fult att du skulle skämmas för hans namn om han var din kille?
Mja, skämmas vet jag inte. Men överlag ogillar jag y-namn som Sonny, Ronny, Conny. Sen känns det väl inte så jättehett med "åh ja, Jan-Olov" och sånt.

Om du fick välja ett enda av dina ex att tillbringa ytterligare en natt tillsammans med, vem skulle du då välja?

Hrmmmm... Annelie säger att Kakan åldrats med värdighet så jag säger honom, mest av nyfikenhet.

Finns det någon dialekt som du tycker är så ful och osexig att du skulle ha svårt för att inleda ett förhållande med en kille med denna dialekt?

Värmländska känns lite motigt faktiskt, då ska det till att han är jävligt het. Blir lite för mycket "Torsk på Tallinn".

Om du var tvungen att välja mellan att aldrig mer i ditt liv få använda någon typ utav smink eller att aldrig mer få läsa en bok, vad skulle du då välja?

Aldrig mer läsa en bok.

Om du var sommarpratare i P1 och skulle berätta en lustig historia hämtad ur ditt liv, vad skulle du då berätta?

Förmodligen om när jag och Kicki gick på disco utan byxor i Eastbourne.

Om du inte får nämna en kändis, vem är då världens snyggaste kille?

Men hjälp, ingen aning. Kan fan inte komma på en enda, det är ju för bedrövligt!

Vet du vad din mormors mamma och din farmors mamma jobbade med?

Jobbade dom öht? Dom var säkert hemmafruar.

Skulle du våga sätta 100.000 kronor på att du utifrån ett klassfoto kan nämna både för- och efternamn på alla klasskompisar från mellanstadiet?

Hell yeah! Lätt som en plätt, det är mitt expertområde. 

Nämn något som du gjort och ser tillbaka på och tänker ”Hur kunde jag vara så jävla dum!?"

Oj, det finns säkert en hel del. Men nä, inget särskilt sådär som jag kan komma på.

Finns det något yrke som nästan automatiskt gör även den torraste kille lite mer spännande och intressant?

Rockstjärna? Eller brandman kanske.

Villa, hund och Volvo eller lägenhet i city, utekvällar och cykel. Vilket tror du stämmer bäst överens på ditt liv om fem år?

En kombo - lägenhet, hund och Hyundai. Samma som nu m a o.

Om alla dina tidigare pojkvänner skulle sätta sig i ett rum och komma överens om din absolut sämsta egenskap, vad tror du då dom skulle komma fram till?

Att jag blir så jävla arg och att jag är så sjukt envis.

Om du var tvungen att byta hem med någon av dina tjejkompisar, vems hem skulle du då föredra?

Det blir nog Marion, för att få bo på landet. Men bara en stund!

Vad är det absolut konstigaste stället du har varit tvungen att kissa på?

Förväntas man komma ihåg sånt?? Då jag somnade bakom fontänen på Fristadstorget medan jag pinkade kanske. Inte hypermärkligt ställe men en rätt absurd situation.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0