Att vara en vinnare! I fem sekunder...

På morgonpromenaden häromdagen tänkte jag att "fasen, man kanske skulle ta och gå på bio i jul". Det är ändå två filmer som jag jättegärna vill se - Tinker, tailor, soldier, spy och The girl with the dragon tattoo. Döm om min förvåning och stora glädje när posten damp ner ett par timmar senare och det visade sig att jag vunnit två biobiljetter! I en utlottning jag inte ens visste att jag var med i, vad är oddsen? Jag blev jätteglad, det kom ju så himla lägligt, tills jag läste vidare i brevet och såg att biljetterna var till den nya Stig-Helmer-filmen. *dåndimpar* Men alltså, den vill jag ju VERKLIGEN inte se... Vilken besvikelse! Nu vet jag att biljetterna kommer till nytta hos någon annan, men ändå. Vafan liksom.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0