Tillbaka i saltgruvan

Jahopp, då var semestern slut för den här gången. Och som ett brev på posten (d v s väldigt försenat) kom kalasvädret.. Årets semester går inte till världshistorien som en av de bättre faktiskt. Det är två saker som drar ner betyget - vädret och bilen. Man blir sjukt handikappad när man inte har någon bil och jag har inte alls kunnat göra det jag velat utan mest varit hemma och småsurat över än det ena, än det andra.

Sola - tja, tre gånger kanske
Bada - näpp. Inte en enda gång i år.
Träna hund - nä. Har aldrig tränat så lite någonsin.
Gå på konsert - halvcheck. Kom iväg på PiP men inte Hultsfred.
Läsa böcker - check!
Dricka sprit - check!

Sämst - vädret och bilen.
Bäst - Manich Street Preachers på PiP.
Mest otippade - att jag och Pernilla fick dansa till "Strangelove" på O'Learys. 
Mest udda aktivitet - att planka och uggla (bild kommer senare)
Flubbigast - min mage efter fyra veckors överdriven pizza- och ölkonsumtion.

Nästa semestervända är dock inte långt borta, då jag och Ciss drar till Turkiet i september. Can't wait! Det vore väl själva faen om vi inte skulle få sola och bada lite då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0