Google is your best friend?

Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om det här. Att karln är ett arsel råder det ju ingen tvekan om, men jag tycker det var skickligt att lyckas dölja det så länge. Men stackars fruarna, vilken chock. Man kanske skulle ta och googla sig själv för säkerhets skull? Törs man det? Egentligen? Tänk om det dyker upp en massa knas man ställt till med på fyllan! Vem vet, jag kanske råkat gifta mig med en doktorand från Cypern eller något annat tok jag inte minns. Det kanske dyker upp någon här snart och knackar på dörren och gör anspråk på min lägenhet. Det skulle se ut det! "Huh? Och vem fan är DU då?!"



 


Kommentarer
Postat av: Anne, Bråka o Kaxa

Vilken djävla chock!

2010-11-01 @ 12:52:46
URL: http://AMOKEN.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0