Don't do the crime if you can't do the time

Jag tror inte på något slags barockt öga-för-öga-resonemang, jag anser att vi passerade det stadiet i mänsklig utveckling redan när Jesus gick i kortbyxor. Jag tror inte på lynchmobbar eller att ta lagen i egna händer. MEN - något som provocerar mig något vansinnigt är när folk som sitter i fängelse klagar som små prinsessor på ärten. Läste den här artikeln och blev skitirriterad. Anders Eklund känner "otrygghet och rädsla". Ja vad ska man säga... Välkommen till min värld, Anders Eklund! Vet inte om du är så uppdaterad med vad dina fellow sleeze bag peers har haft för sig på sistone men här i Örebro har de roat sig kungligt. Som tjej har man knappt vågat gå till affären utan att ha mobilen i handen och bästa kompisen på speed dial. Jobbet har delat ut överfallslarm till oss som jobbar natt. Och det är tack vare att folk som dig, Anders Eklund, går lösa. Så kom fan inte och snacka om otrygghet och rädsla! Och att sen gnälla på att maten inte är tillräckligt kryddad... Jamen bohoo, verkligen. Håll käften för fan din idiot. Sitt du i din cell och ruttna med ditt lastbilsmagasin, jag kunde inte bry mig mindre.

Pjuh! Många svordomar där.. Så går det när man retar upp tant Frodis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0