Mission impossible

Alla termostat på elementen i lägenheten ska tydligen bytas och precis som vanligt är det glasklara direktiv - de börjar i morgon och tror att det ska ta tre dagar. Jag har ägnat mig åt möbeltetris idag och flyttat undan möbler så de ska komma åt elementen. När jag trodde jag var klar slogs jag av en hemsk tanke - tänk om de ska in i förrådet?! Inte visste jag om det ens fanns något element så jag fick gå och kolla. Jodå, det fanns ett element där men det var ganska väl gömt i den allmänna oredan som råder i mitt förråd...



Ser ni pilen? Där är elementet... För att komma åt det måste man typ hänga i luften som Tom Cruise i "Mission: Impossible" men det är väl tveksamt om HSB har dylika utensilier till sitt förfogande. Ciss föreslog att jag skulle göra en liten gång och jag tänkte att det ska väl funka. *dåndimpar* TVÅ TIMMAR slet jag! Tre stopp i pantmaskinen på Coop lyckades jag fixa. Men nu så! Nu kan man gå in i förrådet riktigt ordentligt faktiskt. Det går inte att svänga runt för yvigt och vårdslöst dock för då får man en säck med kläder över sig. Nästa fasansfulla tanke är - tänk om dom måste in i klädkammaren?! Men jag har kollat, det finns inget element där så då förutsätter jag att de inte har något där att göra.

Ja just, panten. 531 spänn.. *asg* Femhundratrettioen svenska riksdaler! Undra på att jag fick slita som en jävla galning.

Kommentarer
Postat av: Anne, Bråka o Kaxa

Sara, jag tror att den där krukväxten är död.

2010-11-16 @ 09:50:02
URL: http://AMOKEN.com
Postat av: Anette

Säger som kommentaren ovan. Denna krukväxt finns det inget liv i. Men du kanske använder den som en eternell. Hoppas att blomman har fått återvända till trevligare "jaktmarker" kanske till en kompost?



Inte illa att ha pant för 531:- du lägger sannerligen ut en förmögenhet på dricka. Men men nån last ska man ju ha ;-) Tur att du inte röker. För det är både dyrare o ger ingen pant.

2010-11-16 @ 09:58:15
URL: http://nettanplattans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0