Belöningssystem

Idag storstädade jag och blev så orimligt nöjd över mig själv att jag som belöning anmälde mig till en lydnadskurs. Det var nog såhär i efterhand lite överdrivet faktiskt. Den kostar trots allt 6.300 spänn. *dåndimpar lite* Men om jag storstädar sisådär 15 gånger under nästa år så har jag ju gnetat ihop dom pengarna i hushållsnära tjänster till mig själv. *slår upp sidan 127 i Stora Ursäktsboken* Jajajajajajaja, sen KAN man även sluta dricka 2 liter Pepsi Max om dagen men det kommer aldrig hända, så don't even bother. Men det är ju en del stålar alltså, lika mycket som min planerade resa till Turkiet... Å andra sidan räknar jag med att få sjukt många pokaler att ställa i skåpet och då är det ju lätt värt det! :) Morsan kanske vill ge mig Turkietresan i födelsedagspresent, hon brukar ju klaga på att jag har så svårt att komma på saker att önska mig. Det borde väl få tyst på henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0