En lista om bara me myself and I

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
8 stycken varav hälften skulle kunna skrotas.

Vilken svordom använder du mest?
Ojojoj. Det blir mycket fan, jävla och fitta

Äger du en iPod?
Nej

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Det beror väl förslagsvis på vilken tid jag ska gå upp

Använder du flipflops även när det är kallt ute?
Uuu, har inga såna! Jag kan gå i Martens-kängor när det är 25 grader varmt om det kniper.

Var köper du dina matvaror?
Helst och helst, oftast blir det Coop

Vilken var den senaste filmen du såg?
Sin nombre

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
En ny bil.

Har någon någonsin kallat dig lat?
Oh ja, inte minst jag själv.

Vilken cd ligger i din spelare just nu?
I ena växlaren är det 80-tal, i den andra är det en hel del Kent tror jag.

Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?

O'boy kan vara okej men "ren" mjölk är djävulens dryck.

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Det tror jag inte

När var senast någon stötte på dig?
Ehum.. på juldagen? Minns inte.

Vem var den senaste som ringde dig?
Britta eller mamma.

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Jadå, finns väl ingen som klarar sig undan det.

Hur många syskon har du?
Zipp zero nada noll

Är du blyg inför det motsatta könet?
Beror på vem och i vilken situation

Vilken film kan du alla replikerna till?
G och Fargo

Äger du några band-t-shirts?
Ett antal Depeche, och sedan Pet Shop Boys, Sinéad O'Connor, Di Leva, Nitzer Ebb, Jonas Gardell (det räknas väl?) och säkert nån mer som jag glömt.

När flög du senast?
Till Korfu och det var fasen 14 år sedan.

Hur många stolar står kring ditt köksbord?
4

Läser du för skojs skull?
Ja

Pratar du några andra språk?
Engelska, kan förstå tyska och spanska lite grann.

Diskar du din egen disk?
Partyvalpen försöker hjälpa till men hon stjälper mer än hon hjälper så det slutar med att jag får göra allt jobb själv.

Har du gråtit offentligt?
Oh ja, vem har inte rumlat runt på stan och bölat när man var packad fjortis?

Vilka gör du, önskningar eller planer?
Både och, men mest planer

Försöker du alltid lära dig nya saker?
Nej gud så jobbigt, det är jag för lat och ointresserad för.

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Ja

Vad har du för väder?
Ingen aning, det är mitt i natten

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Intelligens

Gillar du din boendesituation?
Javisst

Äter du frukost dagligen?
Har blivit duktig på det faktiskt. Men tidiga frukostar har jag fortfarande svårt för.

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Njae, de är ganska ineffektiva vilket gör dom lite stressade ibland. Dock mest över skitsaker. Jag lever ett så oviktigt liv.

Vilken är din favoritfrukt?
Ananas

Hur gammal blir du nästa födelsedag?
39

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Oh, jag är världens värsta språkpolis. En riktig meningsbyggnadsfascist med inbyggd stavfelsdetektor. Skulle gladeligen dela ut spöstraff till folk som särskriver. Jävla idioter!

Vem var den senaste personen som gjorde dig arg?
Tänk det vet jag inte.

Vad var det senaste du åt?
Köttfärsgryta med chorizo

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Spelar ingen roll, jag kan bli osams med alla :)

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Efter jazzsångerskan Sarah Vaughn, författarinnan Sara Lidman och karaktären Sara i "Det går an".

Gillar du senap?
I matlagning men inte "ren"

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Men what the fuck

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Nej för i helvete! Om jag inte fick hoppa tandem med Dave Gahan.

Sover du på sida, mage eller rygg?
Sidan och rygg

Har du någonsin köpt något från eBay?
Nej

Tycker du om att krama folk?
Ja jag kan vara ganska fysisk med "rätt" människor

Skulle du säga att du är trendig?
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Sinéad O'Connor, men det var bara för att vedebörande ville ligga

Tycker du att du är attraktiv?
I dagsläget nej. Planen är dock att genomföra vissa förbättringar. Men jag har fina ögonfransar!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0