Kom och köp konserverad gröt

Men finns det verkligen ingen gräns för vad man hittar på att prångla ut? Det är inget fel med lite rojalistisk yra, det var ju över 30 år sedan vi hade ett kungligt bröllop i Sverige. Men allvarligt, nån måtta får det väl ändå vara? Vem fan vill ha klippdockor med Victoria och Daniel? Allra konstigast och mest oroväckande tycker jag den här meningen är: "Självklart finns här också en vacker vit balklänning och en frack till Daniel så att alla som vill själva kan iscensätta ett eget klippdockebröllop framför tv:n den 19 juni." WHAT? Finns det folk som skulle kunna göra det (barn under 12 bast undantagna)? Folk som går lösa ute i samhället alltså? Iscensätta ett eget klippdockebröllop framför tv'n? Shit. Och folk tycker att JAG är manisk med min 80-talsmusik...




Kommentarer
Postat av: Ciss

asg Jag kan se det framför mig, hela svenska folket sitter med tindrande ögon och leker med sina klippdockor i synk med TVn!!

2010-06-18 @ 22:44:46
URL: http://ciccilus.blogspot.com
Postat av: Sara svarar

Eller hur! Århundradets masspsykos liksom. Å andra sidan har jag precis genomlidit en fotbollsmatch där K satt och skrek "Jalla!Jalla!" till de algeriska spelarna så jag är väl snart där - sitter och spelar på läppen och leker med klippdockor...

2010-06-18 @ 22:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0