Badpremiär för badkrukan

Jag har badat! Det finns t o m bildbevis. Tadaaaaa!!



Okej, jag vet. Det där benet kan tillhöra vemsomhelst. Fast ni ser väl att det svarta mitt i bilden är en simmande partyvalp? Inte det? Nähä...  

Men HÄR syns vi - badkruke-matten och herr hund. Han simmade både länge och fint idag. Förutom när han gjorde kanonkulan rätt på mig och när han simmade på mig så jag blev riven och randig som en polkagris. Men annars hade vi det så mysigt ute på sjögen när vi simmade. Det är mammas pöjk det <3 Och ja, det är jag själv som tagit bilden. Det krävdes en hel del vattentramp men nån gång ska man väl ha nytta av att ha lår som en ardennerhäst.

Ska man vara med på simbild med partyvalpen får man skynda sig utav bara helvete, hon är snabb som en vessla och far fram som en torped i vattnet och har då rakt ingen lust att vara mysig och social.

En underbar dag! Mera sånt vill vi ha. Trevlig helg!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0