Uppgradering

Ujuj, här har tekniken uppgraderats så det står härliga till! Köpte en ny digitalkamera i måndags. Inget märkvärdigt utan en liten som är lätt att ha med i fickan. Nu visade det sig att min dator är lika gammal och icke tillmötesgående vad gäller nyheter som jag är, så den vägrade befatta sig med både kameran och programvaran. Jag fick lägga bilderna på min laptop som till Elisabeths och Ciss stora förtret mest stått i ett hörn och samlat damm. Idag fixade jag mobilt bredband så jag kan surfa på lappetoppen också. Det skulle typ sköta sig självt och jag skulle inte behöva göra nånting. Jomen tjena... Det hände noll och nada och jag fattade ingentiiing. Fick ringa Ciss för lite back-up och hjälp. Hrmmmm, visst jag fick back-up men jag blev även ganska så mycket utskrattad också. "Jag bara fnissar lite för mig själv" sa Ciss. "Nej det gör du inte, du skrattar högt, rätt i örat på mig!" fick jag påpeka. Nåja, det var ganska så befogat faktiskt, jag är ett teknik-retard. Medan jag var i farten installerade jag Spotify också. Det är jag väl sist i världen med, som allt annat. Men nu får det vara nog med nymodigheter här på ett tag! Jisses Amalia, vad händer härnäst? En platt-tv kanske?? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0