Tid för återhämtning

Bettanblå är i Barcelona den här veckan så jag tänkte passa på att låta levern vila samt bättra på karman lite. Det senare sket sig direkt, jag blev bored stiff efter en dag och stack till Tuna igår enbart för att luncha och skvallra med Annelie. Shit vad kul det var! Babblade om folk vi inte sett på 20 år och garvade åt gamla minnen. Och åt nyare minnen med för den delen, jag höll hov med mina senaste fylleeskapader. *tar mig för pannan* Jaja, man lever bara en gång och då måste man få ha roligt även om jag erkänner att det väl inte riktigt anstår en 38-åring att svänga sig med uttryck som "Talk to the hand grandma" om man vill ha minsta uns av värdighet kvar. 

Men levern har fått vila i alla fall! Värre är det med hjärtat. Höll på att trampa på en huggorm idag och så nära en hjärtattack har jag väl aldrig varit någonsin. Det är tacken det för att jag går ut i skogen och inte på krogen! Karma kanske?

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0