Semestersummering

Sista semesterdagen idag, i morgon är jag tillbaka i saltgruvan igen. Riktigt jävla bra semester detta, den roligaste på flera år tror jag. Jag har skrattat så sjukt mycket och umgåtts med en massa underbara människor. Tror inte det är något jag tänkt göra som aldrig blev av faktiskt, jag får tänka efter.

Sola - check!
Bada - check!
Hångla - check!
Dricka en massa sprit - check!
Träna hund - check! (fast inte tillnärmelsevis så mycket som jag tänkt...)
Läsa deckare - check!
Dricka läskeblask - check!
Sova en massa - check!
Gå på konsert - check! Flera stycken till och med.
Gå på zoo - check!
Hitta lösningen till world peace - check! (i samarbete med Elisabeth, det krävs två masterminds för en så komplex fråga)
Slå mig halvt fördärvad - NÄ! Faktiskt inte! För första gången på evigheter har jag varken slagit mig eller blivit sjuk, helt otroligt. Nu har jag visserligen 20 timmar på mig men det är ju betydligt bättre att slå sig sista semesterdagen än första.



Kommentarer
Postat av: Anne, Bråka o Kaxa

Låter som en mycket lyckad semester!

2010-08-19 @ 23:13:30
URL: http://AMOKEN.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0