TGI Friday!

Det blev lite sent här med fredagsmusik men jag har varit busy. Har haft en underbar fredag med soliga långpromenader, skvaller från alla håll och en lååång trevlig fika hos Husmor där jag åt drömpaj tills det nästan rann ur öronen på mig. Life is sweet.

Den här är ju så svängig att man blir helt glad.

 

På fest hemma hos mig är den här ett givet inslag



Milda Matilda, minns ni Midi, Maxi & Efti? Galet usel trio som av någon outgrundlig anledning fick spela in skivor. Det här är ju rena skämtlåten, jag vet att den varit med på Beavis&Butt-head. "These girls rap to slow", hahaha. Själv gillar jag den underbara stockholmsengelskan. "But I'm not så shååår, ennimååår ennimååår"



Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0