Lämpligt straff, någon?

Men vilka härliga vänner man har.. 30 års vänskap betyder uppenbarligen ingenting för vissa. Fick ett sms från Magnus som löd "Har hört att DM ställt in Arvika också". Jag som varit i Tivedsskogarna hela helgen utan vare sig tv, internet eller ens täckning på mobilen höll ju på att poopa i brallorna och skickade väl något lätt hysteriskt svar samtidigt som jag med darriga händer surfade in på DM-hemsidan (bara för att konstatera att det då fan inte ställts in någon Arvika-konsert!). "Hihihi" fick jag till svar. Fy faaan, man få inte skrämma gamla tanter på det viset! Jag fick ju nästan hjärtattack. Det finns skoj och så finns det saker man verkligen inte skämtar om. Jeez. Vad är straffet för att nästan ha kål på en gammal klasskamrat? Jag röstar för landsförvisning! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0