Champion!

Jag är med i Skrytligan, ett seriespel i frågesport på jobbet. Har legat och lurat i division 1 rätt länge och var på vippen att vinna förra säsongen om det inte vore för ett sketet slarvfel på en fråga. Men NU - nu vann jag! Jag vann hela serien! *jippar* 7 segrar, 1 oavgjord och 1 förlust. Det kändes nästan som doping dock att få en Einstürzende Neubauten-fråga, där pratar vi mammas gata liksom. Men det fanns å andra sidan svarsalternativ, man behövde inte kunna svaret själv, så rent teoretiskt kunde ju alla svara rätt på den. Skit samma, jag vann! Jag vaaaaann! Rafflande till sista matchen var det, Måns satte upp hårt motstånd och jag höll på att drabbas av lite nervdaller faktiskt. Helt galet att bli så uppspelt över en liten frågesport egentligen men är man tävlingsmänniska så är man. Nu ska jag dansa segerdans och verkligen vara så där orimligt asglad som bara en riktigt dålig vinnare kan vara :)  

Kommentarer
Postat av: Anette

Ni verkar ha det redigt kul på jobbet.. Hos mig gapskrattar man inte direkt.. o råkar man göra det så får jag sura blicken från min arbetskamrat för att jag låter för mycket o då kan hon inte koncentrera sig..

2009-03-31 @ 10:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0