TGI Friday!

Men hörni, vad var det som hände igår? Har väl aldrig varit med om maken till stjärnfall, först Farrah Fawcett och sen Michael Jackson av alla människor. Inte för att han verkat särskild pigg och kry vare sig i knopp eller kropp de senaste 15 åren, men ändå. Givetvis blir det musik därefter i frodisbloggen.

"Charlies änglar" är en riktig skitfilm, den är så usel att min video gick sönder när jag såg den. Men men, Farrah var ju en Charlie-ängel och är nu en ängel på riktigt så då får det bli lite musik från filmen, även om det är från nyinspelningen.

 

Ja och så har vi Wacko Jacko då, där finns det ju en hyfsad låtlista att laborera med. Michael Jackson var min idol när jag var kanske 10-11 år. Under en kort sejour var det i alla fall, det var ungefär när "Thriller" kom. Sedan barkade det ju käpprätt åt skogen och gick helt överstyr tycker jag. Men den här kan jag fortfarande skaka rumpa till.



Men det är ju ändå fredag, solen skiner och jag är ledig! Då ska man ha lite skoj också och inte bara allvar. "Have a banana, have a whole bunch. It doesn't matter what you had for lunch"



Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0