Filmtajm

Har sett några filmer även denna vecka.

Valkyria - jodåvars, ganska småspännande mellan varven. Men alla såg ju likadana ut i sina uniformer, det var svårt att hålla reda på vem som var vem. Att se Eddie Izzard i en krigsfilm kändes väldigt otippat!
Rachel getting married - Oscarsnominering till Anne Hathaway men nej, det här var inget vidare. Jag orkade inte kolla klart ens, jag började pyssla med annat.
I taket lyser stjärnorna - 2000-talets "Fucking Åmål". Jag tyckte den var jättebra, kanonbra musik och utmärkt casting. Lilla Tsatsiki har blivit stor! Ojoj vilken hjärtekrossare han blivit, hade jag varit fjortis hade jag varit tokkär i honom :) Nej men det här var en bra film och Anki Lidén gjorde en strålande insats. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0