TGI Friday!

Har slarvat lite med TGI Friday, men nu är det ordning och reda igen. Den här veckan har jag 90-talsnostalgiat och förflyttat mig till 93/94 och tänkt på alla galna fylleslag i min och exets skabbiga lägenhet och alla galna kvällar på Crazys. Som när jag blev utelåst och gick till polisen och bad om en fyllecell att sova i. Eller när jag, Karin, Paloma och Björn försökte planka in i Globen för att se Take That. "Det går nog att klättra in på baksidan". Eller, haha, efterfesten hos snubben som hade en spikklubba i bokhyllan! Gode Gud, att man överlevde. Hursom, musiken idag blir därefter!

Det här är fortfarande en av världens bästa partylåtar




Den här skivan har jag inte lyssnat på på evigheter, tills jag var hos Elisabeth förra onsdagen och blev påmind.



Jag som älskar French & Saunders kan ju då inte låta bli att visa den här :)



Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0