Holiday!

Första semesterdagen i tisdags och jodå, nog har jag rivstartat allt! Igår var det dags för semesterns första utgång och vi värmde upp hos Elisabeth. Det gick ju bra, sen skulle vi ner på stan och då gick det lite sämre. Jag lyckades ramla ner från... en trottoarkant.. och stukade foten. Så jävla dumt så det är ju inte sant. Marken bara försvann under mig och jag stöp i backen som en skjuten bisonoxe. Men jag haltade tappert vidare och höll ut hela kvällen. På slutet kunde jag dock knappt gå och taxichaffisen som körde hem mig frågade säkert tre gånger om han inte skulle åka till USÖ med mig. *suck* Joråsåatt, nog blir jag lite trött på mig själv...

Tror jag slår personligt rekord i dumma skador i år. Det var ju bara två veckor sedan jag brände knäna (som f ö börjat flaga något kopiöst så jag skulle passa i tv-serien "V") och fick trefärgade ben likt Daffy-glassar. Sen var det inte så länge sedan som jag lyckades köra upp en nyckel i näsan på mig själv så blodet rann. Blåtiran jag fick av partyvalpen i våras kanske ni minns. Och så det här då, mitt handlösa fall från en decimeters höjd... Tror dock det var förra året jag brände näsan på en skrivbordslampa. Alltid något antar jag. Semestern har väl inte riktigt artat sig som jag önskat kan man väl säga!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha ha...tragikomiskt :)

2009-07-16 @ 22:20:17
Postat av: Anonym

Ha ha...tragikomiskt!

2009-07-16 @ 22:21:02
Postat av: Marion

Men men du är iaf inte sjuk som förra semestern.

2009-07-20 @ 23:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0