Lovande start

I kväll var det äntligen dags för Californication att kicka igång igen. Det här med ett ladda hem tv-serier är inte riktigt min melodi, jag tar mig aldrig tid att kolla i så fall. Att se ett program i veckan på en bestämd tid passar mig bättre. Första avsnittet var ju lovande måste jag säga, hoppas det håller hela säsongen igenom.

Guldbaggegalan tidigare på kvällen däremot var väl sisådär. Jag har inte sett en enda av de nominerade filmerna. Faktum är att jag knappt kan minnas när jag såg en svensk film senast. Av de tre filmer som var nominerade för bästa utländska film hade jag sett två och givetvis var det den tredje som vann.. Aja, den får jag väl ta och se vid tillfälle. Fast nog hoppades jag att No country for old men skulle vinna.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0