Filmtajm

Hann beta av några filmer i helgen.

Once - Oh vilken rar film! Anspråkslös irländsk musikfilm som värmde i hjärtat. Inget märkvärdigt alls men den var så mysig. Bra musik var det också.
Smart people - enkel och bra dramakomedi kan man väl kalla det. Sarah Jessica Parker och Dennis Quaid blir dock utskåpade av den minst smarta karaktären, Thomas Haden Church äger filmen.
Transsiberian - rätt usel rysare. Den tog ett par oväntade vändningar men blev inte ett dugg mer spännande för det, snarare tvärtom. Waste of time. 
Beaufort - tja, den här filmen kan jag egentligen inte uttala mig om eftersom jag bara somnade hela tiden när jag försökte kolla..   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0