TGI Friday - med fräknar på näsan

Håhå, partyvalpen och jag är på boot camp hela helgen och tränar och tränar. Idag har jag varit utomhus i nästan 10 timmar och har följaktligen blivit knallbrun i fejset. Me like! Vi tar väl lite sommarmusik bara för det!

Remember when we felt the sun



Hahaha, den ultimata sommarvideon måste ändå vara Sabrinas. En så totalt ogenerad exponering av hennes främsta företräden, det är så corny! Och kultigt :)



Clock strikes upon the hour, the sun begins to fade. En av mina bästa låtar när den var poppis. Det värsta är att jag nog fan fortfarande kan hela låten med vartenda litet tjut och oh på rätt ställe.



Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0