Skevt minneskort

Igår lyckades jag ingående och väldigt detaljerat berätta handlingen i "Karate Kid II" för Ingrid. Jag blev själv helt ställd över hur mycket jag mindes, det fanns liksom ingen ände på det hela ("dom där killarna i den där kobra-karateklubben hoppar ju på han Daniel-san i ettan, dom har några såna skelettdräkter på sig, men då kommer ju mr Miyagi och sen ska han spöa nån och man tror att han ska typ nita killen men då nyper han honom i näsan i stället, och sen i tvåan åker dom ju till Japan, Karate Kid följer med mr Miyagi för hans pappa dör och det var skiiitsorgligt sådär som man tyckte det var sorgligt när man var fjorton, och så får han lära sig nya moves med nån slags trumma som man viftar med och då på slutet när han slåss mot en japankille i nån slags ravin där man kan rasa ner för ett stup typ, då står alla och viftar med den där trumman som han lärt sig sina nya moves från och då precis i slutet så gör han så som mr Miyagi gjorde, först sina nya coola moves och sen nyper han honom i näsan"). Idag åkte jag och handlade utan inköpslista och kom hem med ungefär hälften av allt jag skulle köpt. Minnesbanken är inte riktigt vad den borde...

Kommentarer
Postat av: Marion

He he du är så jäkla skön! Det bästa är att du alltid vet det jag behöver få veta så då behöver ju inte jag komma ihåg. Viktiga saker som alla deltagare i Top Model och så.

2009-05-01 @ 21:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0