TGI Friday

Happ, så var det fredag igen. Eftersom jag jobbar i kväll blir det inga partylåtar i Frodisbloggen idag, men givetvis blir det lite bra musik!

Vi börjar med ett av världens bästa band - Erasure. Den här videon är ju lite sorglig faktiskt. Vince Clarke möter H.C Andersen.



Sen ett av Sveriges bästa band - Tiger Lou



Och så min fäbless - one-hit-wonders från 80-talet! Idag blir det Mandy Smith med sin enda hit. 1987 var året och dom axelvaddarna är inte att leka med! Resårskärpet lovar jag att jag tyckte var skitsnyggt. Erika hade ett resårskärp som var modell asbrett och dessutom med ett... guldankare på.. *rodnar* Det lånade jag när vi skulle på gårdsdisco och jag tyckte det var döfint då. Det tycker jag inte nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0