Suspekt konversation

Om vi av någon anledning skulle vara avlyssnade på jobbet så tycker jag lite synd om den som måste sitta och höra på eländet, vedebörande kan inte förstå ett dugg. Exempel på ordväxling nyligen:

- Hur ser det ut på fronten, vill du ha sperma på den?
- Ja tack, jag vill hemskt gärna ha sperma på fronten.
- Då går jag upp och fixar det.

(Det är väl NÄSTAN så det tarvar sig en förklaring detta... Kristoffer skulle läsa in länsnyheterna och ville veta vad som fanns med på fronten som jag satt och knåpade med. Vänsterkrysset handlade om spermadonation och den nyheten var alltså tvungen att komma med på länet. Tadaa, konstigare än så var det inte!)


Kommentarer
Postat av: Anette

Jag tycker att ni verkar ha bra mycket roligare på ditt jobb än vad jag har på mitt.. O ändå är vi i samma bransch... Om jag kanske skulle ta o flytta upp till Örebro istället för Motala? ;-)

2008-10-17 @ 13:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0