Mobilutmaning

Fick en utmaning.

1. ta fram din mobil.
2. bläddra igenom din inkorg.
3. stanna när du räknat till 10 och skriv första meningen i sms:et.
4. gör samma på varje fråga

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen? : Helt ofattbart... född med huvudet under armen typ
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis? : Första träningen är på tisdag
3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss? : Fortfarande 50%
4. Vilket sms blev du mest berörd av? : Ja fråga inte mig!
5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dej? : Det är halv sju va?
6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor? : Vilken otur!
7. Vilka ord skulle du säga till Gud om du trodde på honom? : Ok, ses då


Hahaha, ja framför allt skulle jag skrika "Vilken otur!" om jag vann en miljon. Men svaret på nr 1 var ju rätt bra. Fast "50%" på fråga 3? Personen i fråga blev bara halvdöd eller? Haha, nr 4 låter ju som något jag skulle kunna svara på den frågan faktiskt. Sen känns det ju bra att jag är så stensäker på att jag och Gud är polare. Jag bara förutsätter att han förlåtit mig för att jag försökte tillämpa bakvänd psykologi på honom inför en tenta en gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0