Jubel och salut

Yeeeeey! Jag fick biljett till Arvikafestivalen och kommer m a o se Depeche i sommar! *jippar* Lite trassel blev det eftersom jag som vanligt blev osams med cp-datorn och följaktligen väldigt stressad. Många fula hördes, men nu har jag fått min biljett i alla fall. En tredagarsbiljett blev det, inklusive camping! *asg* Vad jag nu ska med det till, jag hade tänkt att bara se Depeche. Men så fick jag veta att Jenny också fått biljett, yeeeey igen! Det var svinskoj, alla Depeche-konserter jag sett utom en har jag sett med henne, det är lite tradition att hon och jag åker tillsammans på konsert. Fan vad kul det ska bli! *fjortislycklig* Ojojoj, det här kommer bli mycket intressant. Morsan höll på att garva ihjäl sig när jag sa att jag tänkte åka på festival på gamla dar. Okej, det är klart man kan åka på festival även när man passerat 35, men just Arvika känns lite fjortis faktiskt. Aja, jag får väl göra mig poppis bland kidsen genom att berätta gamla anekdoter och bjuda på monsterdrinkar! Jag var ju faktiskt på den allra första Arvikafestivalen 1992 och såg bland andra S.P.O.C.K, Poupée Fabrikk och givetvis Tunagossarna Telegraph *flinar hejdlöst*. Haha, kul ska det bli i alla fall!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0