Förväntningar

Så är det fotbollsdags igen.. Elisabeth och jag ska på sportpub och se matchen, samtidigt som vi ska äta hamburgare och knäcka en pilsner eller två. Hamburgarna och ölen känns som det man kan ha några förväntningar på den här gången, jag har redan tagit ut förlusten i förskott och tror att det blir en skitmatch. För Elisabeths skull kan man väl hoppas att Ronaldo är duktig och är med i tv mycket. Själv hade jag ju helst tittat på Allbäck och Shaaban men det känns väl inte riktigt som en rimlig förhoppning.

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Mja, för min del får Ronaldo gärna sitta och se snygg ut på bänken hela matchen. Någon bör ju pryda den liksom.

2008-10-11 @ 16:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0