TGI Friday!

Svisch så rusade dagen iväg och det blev kolsvart igen. Jag är så kräktrött på regn och rusk nu att det inte är sant. Det har ju fan regnat i flera veckor! *klagar* Nåja, lite gladmusik går ju alltid att trösta sig med.

Jag hade en liten crush på dessa ecstasy motherfuckers i början av 90-talet



Vesslerara Howard Jones kan man ju inte låta bli att gilla. Det här är väl definitionen av en gladlåt?



Veckans one-hit-wonder från 80-talet kan vara en av världens bästa låtar. Desireless med "Voyage voyage". Den inkapslar liksom hela essensen av det som var snyggast och bäst på 80-talet. Och för den som undrar så är det den här frisyren jag försöker odla. Det går inte så bra, jag måste köpa mig en plattång tror jag.. Men skorna, rocken och polon har jag fixat!
 

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Jag har fortfarande en liten crush på emf, i alla fall när det gäller Unbelievable.

2008-11-14 @ 18:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0