Marknadsföringsstrategier

Marion och jag spånade lite om framtiden och kom fram till att vi kanske borde marknadsföra oss lite på jobbet eftersom vi är ganska okända och anonyma (ja inte just på vår avdelning, där syns och hörs vi så det räcker till och blir över).

Marion: Vi kanske skulle göra en drive nästa år, en "Marion och Sara-kampanj". Frågan är bara var man börjar och hur.
Jag: Man kan börja med att inte bli så jävla packad på personalfesten..
- Ja! Och inte åka hem klockan nio på kvällen, det är liksom inte så smart om man vill synas.
- Nä, och inte tvinga nån stackars människa att cykla runt halva länet med en på pakethållaren.
- Vi får sätta en gräns, bara EN drink på förfesten.
- Hrm...mja...
- Och vara skittrevliga mot alla
- Men jag ÄR skittrevlig, det var jag i år med, det är bara att jag inte minns vilka jag är trevlig mot...

Håhå, vi får väl se hur det går..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0