Färjan

Alltså, jag undrar om inte "Färjan" är det mest pinsamma tv-programmet sedan "Tutti Fruttis" dagar. Ni vet det där hemska lekprogrammet där Bruno Wintzell lallade runt bland en massa brudar som visade tuttarna. Fröken Mandarin kom f ö från E-tuna, det är vi alla väldigt stolta över :) Hursom, "Färjan" är ju pinsamheter på riktigt liksom. Jag fixar bara inte att titta, jag sitter mest och håller för ögonen och säger "nejmen åh!" hela tiden. Det bara kryper i hela kroppen på mig, hua. Kollade en kort stund idag på jobbet medan jag åt, men jag fixade bara 10 minuter sen höll jag på att krevera. För Kristoffer var det premiär, han satt kvar och tittade medan jag gick därifrån. Tog ca 7 minuter, sen ringde han och tjöt "Men det är ju så piiiiinsamt!". Told you so.. 

Kommentarer
Postat av: Marion

Vi härdade ju ut säkert 20 min första gången framför Färjan. Men aldrig mer...

2008-11-12 @ 20:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0