Men allt går ju så bra också

Det har varit en totalförvirrad vecka detta. Alla på jobbet är sjuka så vi har fått jobba två personer i stället för tre. Dessutom har ena studiodatorn krånglat så den går inte att använda. Två personer gör tre personers arbete med hälften så mycket utrustning - det blir aningens snoigt mellan varven! Igår gick ena headsetet sönder så det hördes bara i ena hörluren. Sen avslutade jag kvällen med att få hicka två gånger.. Aaaaningen opraktiskt i mitt jobb! Det tog tre gånger så lång tid att läsa in ett block på fem minuter och jag fick ta om var och varannan mening. Tack och lov att vi inte går ut i direktsändning. Sen tog det en halv evighet att redigera bort alla omtag och hickningar. Jag var helt slut efteråt.

Eftersom jag var sjuk i tisdags och inte började arbetsveckan förrän i onsdags har jag blivit helt dagvill och ligger en dag efter. Återstår att se om jag lyckas komma ihåg min egen fest i morgon eller om jag knallar till jobbet och tror att det är fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0