Läkerol does not make people talk!

Man ska inte tro på allt som sägs i reklamfilm och annonser, det vet jag mycket väl. Ibland stämmer det (L'oreals Telescopic mascara) men för det mesta inte. Ett exempel på det sistnämnda är Läkerol. Deras slogan "makes people talk" kan jag härmed avfärda som ren bullshit. Jag trycker i mig Läkerol Salmiak (väldigt god visserligen) men inte fan kan jag prata för det. Jag bara kraxar och piper, precis som Kate Winslet i "Titanic" i slutet där hon ligger och flyter på en planka och piper "come back" till livbåten. Nu vet jag inte hur Läkerol definierar "talk", det kanske räknas bara man kan få fram ett ljud. Det är ju tur att vi ska titta på Melodifestivalen i morgon på sportbaren och inte fotboll. Annars hade jag känt mig som världens mesigaste huligan, sitta där och pipa liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0