Hemliga klubben

Inte helt oväntat är jag aningens småseg idag, med lätt nackspärr, blåmärken och träningsvärk. Allt var precis som vanligt igår m a o. Vill sända ett tack till Malin som bjöd på förfest och be om ursäkt för den... kanske lite överdrivna ljudvolymen.. Petra och jag grävde runt i Malins skivor och hittade en massa bra som vi jazzade loss till. Malin fick lov att sänka volymen stup i minuten. Så fort hon vänt ryggen till så höjde vi volymen igen. "Vi höjer bara liiite, så hon inte märker!" viskade vi vesslehemligt och kranade på. Hahaha, sen hade värdinnan haft vänligheten att ladda hem lite Milli Vanilli enkom för att Kristoffer och jag skulle ha dansuppvisning. Ja jisses. Det gick sådär, det är ju så komplicerade rörelser att det går bäst om vi kan titta på videon samtidigt. Men Baccara kan vi alltid, så det körde vi också. Sjuuukt synkade, gud så bra vi är!

Det verkar förresten som det kan finnas någon slags rättvisa! Marion och jag har gått och grämt oss över Lasse Lindhs nesliga utslagning i Melodifestivalen, men nu såg jag att han gått direkt in på Trackslistans andraplats. Yeeey!

Observera att det inte svämmar över av upprörda eller glada känsloyttringar över gårdagens Melodifestival i dagens Frodisblogg. Kan bero på att jag inte minns ett dugg av det programmet utan måste se på reprisen senare.. Eller vänta, jag minns Charlotte Perellis mikrofon, någon slags diamantdildo? Det låter ju helt sanslöst, har jag drömt det??

Kommentarer
Postat av: Malin

Tänk att jag blir en sån volym-Hitler på fyllan... bedrövligt. :) Har inte fått nåhra klagomål så jag tror inte att det var någon fara. :D

2008-03-02 @ 22:08:07
Postat av: Elisabeth

Ni var verkligen agenthemliga på Jack Bauer-nivå där...:)

2008-03-03 @ 08:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0