Mobilutmaning

Har fått en utmaning av Ciss

Ta fram mobilens adressbok och var ärlig nu....

Har du pussat nummer 2?
Ja faktiskt

Vad har du för relation med nummer 20?
En kompis som jag haft extremt kul med, en riktig toppenkotte.

När ska du träffa nummer 30?
I sommar är tanken, eller i alla fall i år. Har inte träffat honom på 10 år så det är på tiden.

Är nummer 18 söt?
Öööh, IQ Svar. Så nej, det tror jag inte

Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Minns inte

Gillar du nummer 14?
Ja, det är Hanna som tar alla fina bilder på mina hundar

Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Japp, en vikarie

När ska du träffa nummer 26 nästa gång?
Ingen aning, det blir på jobbet någon kväll

Är du nära vän med nummer 23?
Japp, vi har varit ute på äventyr och kört fel och blivit inlåsta på rummet och allt möjligt knas.

Har du gått på bio med nummer 4?
Nix

Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Definiera "gå ut". På en dejt - nej det har nog varken hon eller jag intresse av. Men vi har lunchat och så har vi varit ute och svirat och det skulle jag lätt kunna göra igen. Nattportieren på Stora Hotellet tycker nog inte det är en bra idé dock *flin*

Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Hmm... hundträning, det är en instruktör.

Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
Självklart, det är ju min bästaste partner in business and crime - Elisabeth

Vad har du och nummer 24 för relation?
Vi är kollegor, drinking buddies och danspartners, och då kan vem som helst lista ut att det är Kristoffer :)  

Vad skulle du vilja göra med nummer 25?
Ehum.. jobba? Jo, och så kan jag tänka mig att ha fredagsmys på jobbet också med Lisa. Mer spännande än så blev det inte.

Vad är det bästa med nummer 8?
Att hon alltid tycker som mig och är duktig på telepati :) Det är Ciss.

Brukar du och nummer 16 träffas?
Japp, vi jobbar ihop tre dagar i veckan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0