Utmanad

Har blivit utmanad, så here we go

Vad gjorde du för tio år sedan?
Pluggade på universitetet. Svenska A borde det vara om jag räknat rätt. 

Vad gjorde du för ett år sedan?
Jobbade, som nu. Var ganska deprimerad, arg på allt och fet som en julegris. Blä..

Fem snask du gillar:
Bara fem? Hmmm.. Maltesers, dubbelnougat, cashewnötter med sourcream & onion-smak, ostbågar, paranötter med choklad.

Fem sånger som du kan hela texten till:
Återigen - bara fem? Jag kan ju minst hundra. *skryter* Men okej, några favoriter som jag gärna skrålar till när jag lagar mat eller diskar eller åker bil är Dont go / Yazoo, What is love / Howard Jones, John the revelator / Depeche Mode, Do they know it's Christmas / Band Aid och Blue Monday / New Order. Anas det ett mönster där månne...

Vad skulle du gör om du var miljonär?
Säga upp mig, köpa hus och bara glida runt. Under förutsättning att det var många miljoner jag ägde.

Fem saker du gillar att göra:
Göra saker med hunden (träna, tävla, promenera, gosa etc), kolla på film, lyssna på bra musik, umgås med vänner. Sen har jag ju drabbats av en sån 35-årskris att jag även gillar att balunsa väldigt mycket.

Fem saker du aldrig skulle klä dig i eller köpa:
Oj.. det finns en uppsjö. Kjol vägrar jag klä mig i, likaså pumps. Been there, done that, det var okej när man var fjorton. Skulle aldrig köpa en Idol-skiva, en Steven Segal-film eller en biljett till en Stefan & Krister-föreställning.

Fyra favoritsaker:
Hunden (om han kan räknas som en sak), min braiga skivsamling, min braiga filmsamling, godis och så min bil eftersom den transporterar mig dit jag vill.

Orkar inte tänka ut vem jag ska utmana, den som känner sig manad får ta sig an utmaningen!

Trött och seg idag. Igår lyckades jag bränna näsan på en skrivbordslampa på jobbet, det var ganska skickligt tycker jag! Bettanblå skrattade så hon tjöt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0