Noll koll

Började kolla på Guldbaggegalan lite, men jag gav upp. Insåg att jag knappt kände igen en film. Långt inne i min filmvetarsjäl känns det lite skamset att jag har sån erbarmligt dålig koll på film numera. Jag är helt hopplös med nya filmer, det kan ta år innan jag har sett de där filmerna "alla" sett. För några veckor sedan hoppade jag jämfota av glädje och blev nästan rörd till tårar då jag äntligen ÄNTLIGEN fick tag i en av mina bästa filmer på dvd - "Sid & Nancy". Den är väl bara drygt 20 år... *suck* Får försöka uppdatera mig lite i helgen när jag är ledig. Om jag lyckas hålla mig vaken vill säga. Det är en bidragande orsak till att jag inte har koll - jag somnar hela tiden. Den som antyder att det skulle vara ett åldersrelaterat problem får onda ögat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0