För mycket röd matta

Inte helt otippat så somnade jag ifrån Oscarsgalan i natt. Jag tänkte först inte ens kolla eftersom jag var trött och hade feber, men då blev Anders helt bestört och tänkte nästan säga upp bekantskapen med mig så jag gjorde ett försök. Men det var ju så dryyygt! De kom ju ingenstans, det var bara röd matta i flera timmar kändes det som. Jag skiter väl i det, jag vill se prisutdelningen. Hann se några kategorier i alla fall innan jag gav upp och hälsade på John Blund i stället. Kollade resultaten i morse och jublade åt Daniel Day-Lewis. Lite förvånad blev jag att inget av de "stora" priserna gick till Paul Thomas Anderson. Nu var det bröderna Coen som la rabarber på dom. Fast jag gillar ju Coens så det var väl helt okej. Nu väntar jag ivrigt på att "There will be blood" ska komma till stan och "No country for old men" ska ha Sverigepremiär. *trummar otåligt med fingrarna*

Nattens bästa: Anders blir förbannad på att Kanal 9 särskriver "Modeexpert" och "Expertkommentator" och skickar ett ilsket mail till tv-kanalen - som åtgärdar det och dessutom skickar ett ursäktsmail! *asg* Way to go Anders!

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Anders är min nya kompis!

2008-02-26 @ 17:12:31
Postat av: Marion

Vilken kille äntligen någon som reagerar över skrivna språkets förfall!

2008-02-26 @ 20:50:16
Postat av: Anders (nya kompisen &

Jamen rätt ska ju vara rätt, speciellt på Oscarsnatten för bövelen!
Men Sara, "No Country..." går för fulla hus här i storstan. Men Sverigepremiär kanske betyder Örebropremiär i din värld? =)

2008-02-26 @ 21:49:02
URL: http://www.milbot.nu/blogg
Postat av: Anders igen

Hoppla så fel man kan ha!
Ingen västern för gammelgubbar har ju premiär här först på fredag! Jag är en idiot, men en mycket snäll och söt sådan åtminstone!

2008-02-26 @ 21:53:54
URL: http://www.milbot.nu/blogg
Postat av: Sara svarar

Hahaha, komma här och försöka näpsa mig!

2008-02-26 @ 23:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0