TGI Friday!

Blir en inte helt genomtänkt låtlista i frodisbloggen idag, men jag har lite bråttom. Upp och hoppa och dansa lite med er!



Eftersom Marion ska jobba för mig i kväll får hon en låt i min blogg. Vårat paradnummer som vi, helt oombedda, kan framföra på vilken fest som helst. Jag är Sussie, Marion är Lili och så brukar vi tvinga Kristoffer att vara Anki Bagger.



Och eftersom Elisabeth fyller år idag får hon också en låt. En gammal partydänga från -94 när det var förfest hos Karin fyra gånger i veckan och vi sjöng "Get your socks off, get you raggsocks off honey" innan vi drog ut på Crazy's och i värsta fall träffade exet...


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Åh, Rocksockorna med världens bästaste primalskrik. Tackar! Måste säga att min låt är öhhh, snäppet svängigare än Marions...;-)

2008-12-07 @ 21:13:55
Postat av: Marion

Nädu E nu ska du inte vara sånn! Jag o k rockade loss på jobbet, det ryckte minsann lite i axlarna. Men vi dansar inte utan att Sara är med!

2008-12-08 @ 18:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0