Sockerkoma

Oh lord, nu snackar vi sockerkoma av det allvarliga slaget. Har varit på julbord med jobbet. Som vanligt hade jag och Kristoffer svält oss hela dagen och var otåliga som två ryska barnhemsbarn när vi var tvungna att sitta och vänta i flera minuter innan vi kunde börja roffa åt oss mat. Jag åt typ 10 köttbullar och 7 prinskorvar innan jag gick loss på dessertbuffén. Där tryckte jag i mig pepparkakscheescake, chokladkladdkaka, tiramisu, pannacotta, charlotte roussetårta (äcklig!), citronmousse, minitarteletter med lemon curd, minitarteletter med chokladmousse, marängtårta med chokladcreme, marängtårta med bär, knäcksnittar samt chokladpudding. *burp* Två rågade mattallrikar med dessert blev det, jag kan ju inte ta såna där små fjuttiga desserttallrikar för då får jag springa och hämta påfyllning typ sju gånger. Men shit vad det tog på krafterna att äta så mycket dessert! Tror nästan jag slog personligt rekord faktiskt. Det kan man ju inte vara annat än nöjd med...

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Verkar som deras julbord fick godkänt mao:-).

2008-12-07 @ 23:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0