Snöhäxa

*pust* Blev försenad till jobbet eftersom jag fick spendera ett antal minuter med att skotta fram bilen. Men det är mitt eget fel, jag borde veta bättre. Det är min förtjänst/mitt fel (stryk det som ej önskas) att det kommit drösvis med snö idag. Jag planerade nämligen att sticka ut och spåra med hundarna idag och då blir det alltid snöstorm. Har inte spårat på skitlänge och inte ens tänkt på det, men så igår kväll tänkte jag att "äh fan, i morgon drar vi ut och spårar". Simsalabim så blev det snöstorm.. Det slår aldrig fel! Jag är uppenbarligen en riktig snöhäxa. Vikarie-Anders var inte alls imponerad av min talang. "Men du kanske kan låta bli att tänka på det då" muttrade han när jag förklarade varför vädret är som det är. Nåja, fyrbeningarna där hemma är väldigt nöjda i alla fall, trots att de gick miste om ett spårpass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0