Den perfekta partnern

Hur ska den perfekta partnern vara? Ett återkommande diskussionsämne i vänskapskretsen. Själv har jag några önskvärda kriterier, som att killen får hemskt gärna kunna en del om bilar och datorer samt spela golf (eller ha någon annan tidskrävande hobby där man har förståelse för tidiga uppstigningar på lediga helger). Kristoffer sätter mat i första rummet och tycker det vore optimalt med en tjej som jobbar där de serverar julbord så hon kan ta hem mat varenda dag. Alternativt jobba på Videobiljarden eller Filmstaden. Men efter att ha botaniserat i en Alladin-ask kom vi fram till vad som utmärker den perfekta partnern - han eller hon ska tycka om körsbärslikörbiten!

Kommentarer
Postat av: Anette

skrattar då är både jag o min karl den perfekta partnern för vi båda gillar denna körsbärschokladbit.. Tyvärr är det ju som så att det blir att vi nästan slåss om denna bit när vi ska äta alladin.. Vi kanske inte är det perfekta paret i det sammanhanget. Eller också får man köpa en chokladask som bara har körsbär i likör.

2008-12-20 @ 09:19:12
Postat av: Sara svarar

Hahahaha, men är det sant?? Vad är oddsen för det? Ni kanske är så vuxna att ni gillar romrussin-bitarna också?

2008-12-20 @ 09:53:29
Postat av: anette

ujujuj, så vuxna är vi... romrussin bitarna är snäppet godare än körsbärsbitarna.. När alla andra slåss om trillingnöten o gräddnougaten slåss vi om spritgodisarna..

2008-12-22 @ 14:29:45
Postat av: Mikael

Går för egen del runt och känner mig som en ganska perfekt partner... Synd bara att den jag är så perfekt partner till inte riktigt har den där förståelsen för den tid som golfandet kräver. :-/

2008-12-23 @ 11:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0