Inget land för gamla gubbar

Nu har Elisabeth och jag äntligen sett "No country for old men". Me like! A lot! Den var skitbra, Javier Bardem var helt suverän och väldigt värd sin Oscar. Hua.. Jag tyckte filmen påminde mycket om "Fargo" (tror de använde samma pengaväska *s*) och eftersom jag sett den sisådär 30 gånger kunde jag ju inte bli annat än nöjd. Elisabeth var jätteduktig och skrek inte en enda gång och gömde sig inte under jackan heller trots att det var väldigt spännande, så jag behövde inte skämmas :) Popcorn och mjölkchokladrulle är för övrigt mitt bästa biogodis! Det ska blandas i munnen för bästa resultat :)

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Han var verkligen vesslebra på att döda! Snabb, effektiv och utan att få blod på skorna. Jag hann ju inte blunda...:)

2008-04-07 @ 17:52:54
Postat av: eremo

Så jävla bra film JA!
Fan hon kan ju den där gamla Bettan.

2008-04-07 @ 22:10:49
URL: http://eremo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0