Efterlängtad premiär

Idag var det en stor dag för en av oss i hushållet.


image27


Storhunden sitter på helspänn och väntar ivrigt på det magiska ordet. Vilket det är? "Varsågod" naturligtvis. Inga dallrande premiärnerver där inte, även om det var svårt att behärska sig. Men till slut var det äntligen dags..

image28

Badpremiär!

image29

Det här är livet om ni frågar honom. Själv höll jag mig på säkert avstånd på torra land, min badsäsong börjar inte än på ett par månader (om den ens börjar alls, det är inte säkert). Men jag åt en massa glass, det är ju nästan lika somrigt!


Kommentarer
Postat av: eremo

fan vad härligt!
det är när jag ser såna här bilder som jag längtar efter hund igen.

2008-04-23 @ 15:49:20
URL: http://eremo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0